REKRUTACJA spot-reklama
myśl globalnie - studiuj lokalnie
Nabór na studia w roku akademickim 2024/2025 (letnio-jesienny) oraz 2025/2026 (zimowy) rozpoczęty. Dokumenty przyjmujemy
do 30-09-2024r. PRZEDŁUŻONO do 30-11-2024r. (nabór letni - jesienny, dokumenty przyjmujemy w miesiącach: od V do XI - semestr / sesja zimowa)
oraz do 28-02-2025r. PRZEDŁUŻONO do 31-03-2025r. (nabór zimowy dokumenty przyjmujemy w miesiącach: od XII do III - semestr / sesja letnia)
Czas to pieniądz - nie zwlekaj z podjęciem decyzji. PROMOCJA DLA KANDYDATÓW Z REFLEKSEM
- szczegóły w zakładce REKRUTACJA-promocje.
Podejmując u nas studia uzyskasz dyplom uczelni warszawskiej
Dokumenty rekrutacyjne w formie papierowej prześlij na nasz adres:
Sekretariat / Rekrutacja:
Filia Instytutu Studiów Podyplomowych
ul. Kopernika 19/16, 68-300 Lubsko,
Dokumenty rekrutacyjne:
pobierz z naszej strony postępując zgodnie z poniższymi wskazówkami (kroki:1-6 opisane poniżej)
lub wyślij e-mail na nasz adres: sekretariat(at)studiujwlubsku.pl
lub wyślij smsa podając w treści swój adres e-mail na nasz numer tel.: 601 589 583
a prześlemy Ci komplet dokumentów rekrutacyjnych wraz z krótką instrukcją
oraz odpowiedziami na najczęściej zadawane przez kandydatów pytania.
zaufało nam już tysiące studentów - zostań jednym z nich
REKRUTACJA - KOLEJNOŚĆ POSTĘPOWANIA (kroki od 1 do 6) :
KROK 1: JAKI KIERUNEK STUDIÓW - pobierz tabelę KIERUNKÓW-OPŁAT ZA STUDIA z zakładki
REKRUTACJA-Opłaty i wybierz kierunek studiów, który chcesz studiować lub odwiedź zakładkę: KIERUNKI
KROK 2: JAKA UCZELNIA - wybór uczelni - z tabeli dowiesz się która z uczelni (kolumna 1 i 2 w/w tabeli)
realizuje wybrany przez Ciebie kierunek studiów (specjalność). Uzyskasz dyplom wybranej przez siebie uczelni.
KROK 3: WZORY DOKUMENTÓW - pobierz dokumenty rekrutacyjne - z zakładki REKRUTACJA - niezbędne dokumenty.
Pobierz dokumenty odpowiednio do wybranej przez siebie uczelni (uczelnie zaznaczono kolorystycznie).
Dokumenty możesz również otrzymać w sekretariacie PKR Lubsko (Lubsko ul. Kopernika 19/16 - Baszta) lub
wysyłając prośbę na nasz e-mail: sekretariat(at)studiujwlubsku.pl o ich przesłanie.
KROK 4: INFORMACJA-INSTRUKCA - ściąga - w zakładce Niezbędne dokumenty znajdziesz INFORMACJĘ-INSTRUKCJĘ
a w niej wszystkie niezbędne informacje dot. dokumentów rekrutacyjnych, numeru konta uczelni,
rabatów itp. - postępuj zgodnie z nią.
KROK 5: SEKRETARIAT - złóż komplet dokumentów - tak przygotowane dokumenty złóż osobiście lub prześlij listem
poleconym na nasz adres: 68-30 Lubsko, ul. Kopernika 19/16 (Baszta).
KROK 6: PYTANIA - zadzwoń - w razie pytań, wątpliwości zadzwoń lub prześlij sms-a na tel. 0/601 589 583
e-mail: sekretariat(małpa)studiujwlubsku.pl